організація самостійної роботи учнів на уроках інформатики
На уроках інформатики комп'ютер є і предметом вивчення, і засобом навчально-пізнавальної діяльності, що відповідним чином впливає на організацію навчального процесу. Специфіка уроку інформатики виявляється, передусім, в істотному обсязі практичних робіт з використанням комп'ютера, при якому «контактний час» роботи з комп'ютером становить майже половину уроку. - оцінка учнем своєї роботи і її результатів. Навички і вміння самостійної роботи в учнів формуються не самі по собі, а в результаті спеціально організованих вправ, що органічно включаються у навчальний процес. 1. Робота з книжкою.
Розглянемо основні вимоги до організації самостійної діяльності учнів на уроці. Будь-яка самостійна робота на будь-якому рівні має конкретну мету. Кожен учень знає порядок і прийоми виконання роботи. Самостійна робота відповідає навчальним можливостям учня, а ступінь складності задовольняє принцип поступового переходу від одного рівня самостійності до іншого, забезпечуючи поєднання різних видів самостійної роботи. Призначення самостійної роботи — розвиток пізнавальних здібностей, творчого мислення, ініціативи в прийнятті рішення. Зміст роботи, форма її виконання повинні викликати інтерес в учн.
Технологія організації та керівництва самостійною роботою учнів на уроках у початковій школі. Название: Організація самостійної роботи учнів на уроках у початковій школі Раздел: Рефераты по педагогике Тип: дипломная работа Добавлен 17:57:36 17 сентября 2009 Похожие работы Просмотров: 16543 Комментариев: 15 Оценило: 2 человек Средний балл: 5 Оценка: неизвестно Скачать. Міністерство освіти і науки України.
4. Форми організації навчальної роботи учнів на уроках інформатики 5. Застосування інтерактивних методик на уроках інформатики 6. Етапи засвоєння знань. 7. Форми і засоби перевірки і контролю знань учнів. Форми організації навчальної діяльності учнів. Навчально-дослідницька робота або робота над проектом - виконання тривалої самостійної роботи з комп'ютером у межах кількох уроків за індивідуальними завданнями чи завданнями для груп, орієнтованими на використання комп'ютера для виконання окремих громіздких операцій стосовно пошуку потрібних даних, графічних побудов обчислень; робота потребує синтезу знань і умінь з усього курсу інформатики чи її окремого розділу.
1. Форми організації навчальної діяльності учнів на уроках інформатики. На уроках інформатики комп'ютер є і предметом вивчення, і засобом навчально-пізнавальної діяльності, що відповідним чином впливає на організацію навчального процесу. Специфіка уроку інформатики виявляється, передусім, в істотному обсязі практичних робіт з використанням комп'ютера, при якому «контактний час» роботи з комп'ютером становить майже половину уроку. фронтальні форми роботи застосовуються при засвоєнні всіма учнями одного і того ж змісту або зразків діяльності. Використання комп'ютера забезпечує можливості негайного відтворення учнем діяльності, яка демонструється вчителем.
Характеристика головних форм організації навчальної роботи учнів на уроках інформатики в сучасній школі: поняття, класифікація, різновиди, відмінності. Застосування інтерактивних методик на уроках інформатики. Інші форми організації навчального процесу. КУРСОВА РОБОТА. "Форми організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці інформатики". Вступ. Сучасна школа покликана сформувати соціально активну, творчо мислячу особу, виробивши вміння у випускників орієнтуватися в інформаційних потоках, освоювати нові технології, самонавчатися, заглиблюючи і розширюючи наявні знання.
3 Формування компетентності учнів шляхом розвитку самостійної роботи на уроках інформатики. 4 Кожній дитині – світло знань, Кожній дитині – світло любові Віру в сили свої без вагань, Як запорука щасливої долі! Кожній дитині – світло знань, Кожній дитині – світло любові Віру в сили свої без вагань, Як запорука щасливої долі! . 10 урок стає набагато інтенсивнішим, робота відбувається у більш швидкому темпі учні знають заздалегідь коло поставлених завдань краще концентрують увагу на головних питаннях теми мають можливість шукати найкращі, найраціональніші варіанти розвязків навчальних завдань. 11. 12. 13. 14. 15 5-А: 31 учень 5-А: 31 учень 5-Б: 31 учень 5-Б: 31 учень 5-В: 33 учні 5-В: 33 учні.
Самостійна робота на уроках інформатики. Савченко Зоя Павлівна. Самостійна робота як один з видів діяльності на уроках інформатики, її значимість та види самостійної роботи. Самостійна робота; самостійні роботи: репродуктивного типу: а)відтворюючі; б)тренувальні; в)оглядові; г)перевірочні; пізнавально-пошукового типу: а)підготовчі; б)констатуючі; в)експериментально-пошукові; г) логічно-пошукові; творчого типу: а) художньо-образні; б)науково-творчі; в)конструктивно-творчі; пізнавально-практичного типу.
2.1. Організація самостійної роботи учнів на уроці. Під самостійною навчальною роботою розуміють будь-яку організовану діяльність учнів, направлену на виконання поставленої дидактичної мети в спеціально відведений для цього час: пошук знань, їх осмислення, закріплення, формування і розвиток вмінь та навичок, узагальнення та систематизацію знань. [1]. Самостійна робота - це вища робота навчальної діяльності школяра і є компонентом цілісного педагогічного процесу, тому їй притаманні такі функції, як виховна, освітня, розвиваюча. Ефективність навчального процесу пізнання визначається якістю викла.
КУРСОВА РОБОТА на тему: «ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ». Виконав студент 5 курсу групи А. Пугач Р.В. Об’єкт дослідження – використання ЕНМК під час самостійного оволодіння знаннями на уроках інформатики. Предмет дослідження – дидактичні основи й методика застосування ЕНМК на уроках інформатики. Мета роботи – теоретично обґрунтувати технологію створення і методику використання ЕНМК з предмету «Інформатика» в процесі самостійного вивчення розділу «Електронні таблиці» учнями 11 класу. Об’єкт дослідження – використання ЕНМК під час самостійного о.
На уроках з інформатики можна спланувати екскурсію на виробництво, де широко використовуються ПК. Це дасть змогу якісніше мотивувати необхідність вивчення ПК, а також сприятиме професійній орієнтації учнів. 6. Факультативні курси – це додаткові необов’язкові уроки чи заняття. 7. Гурток – предметний гурток з інформатики організовується для учнів, які хочуть більш детально познайомитися з інформатикою. Самостійна робота учня і робота в малих групах на комп'ютері в робочій зоні класу. Така форма організації роботи дозволяє в більшій мірі здійснювати індивідуальний підхід до навчання. Проектна робота з використанням ІКТ.
проблема організації самостійної роботи учнів, здобуття ними потрібної інформації, опрацювання великих масивів інформації та їх конкретизація, що призводить до ускладнення процесу здобуття знань та зниження якості освіти. Учні створюють власні проекти різних типів із визначених тем та предметів, які формують активну, самостійну та ініціативну позицію учнів, розвивають дослідницькі та рефлексивні навички, безпосередньо пов’язані з досвідом їх застосування в практичній діяльності, спрямовані на розвиток пізнавального інтересу, розширення кругозору і реалізації принципу зв’язку навчання з життям.
Коментарі
Дописати коментар