організація самостійної роботи учнів на уроках у початкових класах

Значення початкової освіти на сьогоднішній день різко зростає . Оновлення сучасної освіти на засадах компетентнісного підходу мотивує необхідність формування в учнів здатності думати і діяти самостійно. Початкова ланка школи повинна не тільки дати учням певну суму знань, а й сформувати в них навички самостійного учіння. Це спричинює необхідність використання у навчально- виховному процесі початкової школи самостійної роботи учнів, що позитивно впливає на якість засвоєння ними знань, формування. Наукова робота на урок Педагогіка скачати.


Презентація на тему: Організація самостійної роботи учнів на уроках в початкових класах. Завантажити презентацію. Отримати код. Самостійною на уроці вважається така робота, яку учні виконують без участі вчителя, а лише за його завданням у спеціально визначений час. Слайд 5. Самостійність учнів у навчанні є найважливішою передумовою свідомого і міцного оволодіння знаннями. Самостійна робота на уроці – це органічна частина навчального процесу. Слайд 6. Слайд 7.


Розглянемо основні вимоги до організації самостійної діяльності учнів на уроці. Будь-яка самостійна робота на будь-якому рівні має конкретну мету. Кожен учень знає порядок і прийоми виконання роботи. Самостійна робота відповідає навчальним можливостям учня, а ступінь складності задовольняє принцип поступового переходу від одного рівня самостійності до іншого, забезпечуючи поєднання різних видів самостійної роботи. Творчі самостійні роботи є вінцем системи самостійної діяльності школярів, яка дозволяє їм отримувати принципово нові знання, зміцнити навички самостійного пошуку знань. ¾ самостійні роботи одноманітні, їх тривалість не є оптимальною для даного класу.


2.1 Організація самостійної роботи на уроці у початковій школі. 2.2 Методика експериментального дослідження. 2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження. Вивчити питання організації самостійної роботи на уроках у масовому педагогічному досвіді. Широке застосування самостійної роботи учнів на уроках, таким чином, дає змогу успішно розв’язувати багато навчально-виховних завдань: підвищити свідомість і міцність засвоєння знань учнями; виробити в них уміння й навички, яких вимагає навчальна програма; навчити користуватися набутими знаннями і вміннями в житті, в суспільно корисній праці, розвивати в учнів пізнавальні здібності, спостережливість, допитливість.


2.1 Організація самостійної роботи на уроці у початковій школі. 2.2 Методика експериментального дослідження. 2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження. 2. Вивчити питання організації самостійної роботи на уроках у масовому педагогічному досвіді. 3. Виділити дидактичні умови ефективної організації самостійної роботи на уроках у початковій школі. Розвиток самостійності учнів - це мета діяльності як вчителів, так і учнів, тому вчитель повинен створити умови для спонукання учня до самостійної роботи, такий режим самостійної діяльності, який би дав змогу реалізувати головну мету - розвиток особистості учня, її творчого потенціалу.


Педагогіка і освіта » Використання самостійної роботи на уроках української мови у початкових класах » Рівні самостійної діяльності учнів. Сторінка 1. Широке застосування самостійної роботи учнів на уроках, таким чином, дає змогу успішно розв'язувати багато навчально-виховних завдань: підвищити свідомість і міцність засвоєння знань учнями; виробити в них уміння й навички, які вимагає навчальна програма; навчити користуватися набутими знаннями і вміннями в житті, в суспільно-корисній праці, розвивати в учнів пізнавальні здібності, спостережливість, допитливість, логічне мислення, творчу активність під час засвоєння знань; прищеплювати. Формування самостійної діяльності учнів проходить кілька рівнів.


Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках і в позаурочний час. Навчально-методичний посібник "Завдання для самостійної роботи на уроках біології". Розвиток математичного мислення в початкових класах. Повторення вивченого у початкових класах. Інтерактивні вправи на уроках в початкових класах. Отримати сертифікат. За жанром.


Работа по теме: Didaktika_ekzamen. Глава: 73. Особливості організації самостійної роботи на уроках у початкових класах.. ВУЗ: ПНПУ. + Плануючи завдання для самостійної роботи, вчитель враховує можливості кожного виду роботи і його відповідність меті уроку. Так, коли самостійно виконуються тренувальні вправи, доцільно використати підручник чи картки з диференційованими завданнями; а коли йдеться про підготовку до сприймання нового матеріалу з читання, в пригоді стануть розповідь-бесіда, вправи з дошки тощо. Неправильне визначення часу на самостійну роботу може спричинити перебудову наміченого вчителем плану уроку.


Гіпотеза дослідження: Успішна організація самостійної роботи на уроках читання підвищить розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів тим самим буде реалізовано системно-діяльнісний підхід у навчанні. У відповідності з метою та гіпотезою дослідження визначені завдання: 1. Проаналізувати сутність поняття самостійної роботи як форми організації навчальної діяльності. 2. Розглянути систему творчих завдань, впровадження нових технологій, форм і методів, для організації самостійної роботи на уроках читання в початковій школі, спрямовані на розвиток пізнавальної активності учнів. 3. Експ.


Стан організації самостійної роботи на уроках курсу «Основи здоров'я » у практиці початкової школи Висновки з розділу РОЗДІЛ 2. Дослідно-експериментальна робота з організації самостійної роботи молодших школярів на уроках «Основи здоров'я » у 3 класі 2.1. Аналіз навчальної програми і підручнику з курсу «Основи здоров'я » (3 клас) 2.2. Значне місце у початкових класах займає самостійна робота учнів із підручником, навчальною книгою, її текстом, ілюстраціями, схемами, таблицями і т. ін. Останнім часом поширилися самостійні роботи над таким матеріалом, як навчальні фільми, радіо- і телепередачі тощо.


Зокрема, на уроках читання самостійна робота над текстом забезпечує: формування в учнів повноцінних умінь і навичок читання; розуміння змісту твору й засобів створення художнього образу. Учителька Лисенко Н.М. (Кривоколінської ЗОШ Тальнівського району Черкаської області) залежно від мети уроку підбирає різний зміст завдань. Проте в роботі окремих вчителів початкових класів мають місце недоліки в організації самостійної роботи на уроці. Про це свідчать результати анкетування вчителів початкових класів. Із 27 опитаних педагогів – 16 визнали, що самостійні роботи проводяться несистематично і переважно з метою контролю.


Самостійна робота на уроці – органічна частина навчального процесу. Тому методика її проведення визначається специфічними особливостями кожного предмета, змістом теми, рівнем підготовленості учнів. Самостійну роботу залежно від її мети можна проводити на різних етапах уроку. Найчастіше вчителі відносять її до закріплення і повторення. І дуже рідко – до вивчення нового матеріалу, хоча він вивчається майже на кожному уроці. Таким чином, самостійна робота в початкових класах – обов’язковий компонент процесу навчання, її роль, зміст, тривалість, способи керівництва визначаються метою вивчення певного матеріалу, його специфікою та рівнем підготовки школярів. 1. 2.


Хід уроку. Подивіться у вікно. Яка зараз пора року? (Весна). Які ознаки весни ви зараз бачите? На нашу землю прилетіли із теплих країв перші пташки. Послухайте їх радісний спів (грамзапис).Зараз наші пернаті друзі допоможуть нам провести урок і познайомлять нас з частинкою рідного краю, куди вони так спішили прилетіти. Отож сядьте рівненько і послухайте під яким девізом ми будемо сьогодні працювати.


У мене 3 клас, але робота з лего дуже сподобалася. Тому ми купили звичайний конструктор і зібрали свої набори. Доводиться завдання змінювати під свій набір цеглинок, але дітям і мені подобається. Можливо комусь знадобиться ))) Презентацію легко переробити під свій набір лего. ДОВІДНИК. СПІВТОВАРИСТВО. Про сайт.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

решебник латинский язык ю и городкова

гдз по химии ю м ерохин среднее профессиональное образование

відповіді на гру найди слова реки